Maria - Den automatiska dörröppnaren

Nä...

Inatt och idag ahr vi lekt bananflugsutrotare.. Helt plötsligt dök de upp igår.. Från ingenstans.. och det var bara bra att det fanns myggspiraler som fått vara igång hela natten... Men det hjälpte nog inge vidare... så efter mina lektioner idag så sa vi hej till ICAmaxi och köpte radar... som vi sprejade i hela lägenheten (utom toaletten som blev vår tillflyktsort i 20 min) och sen skulle vi vädra ut.. men alla flugor var kvar. :( Så vi öppnade balkongdörren och köks- och sovrumsfönstret och sprejade lite mer... och åkte ut på Jula, plantagen, bauhaus och sen åt vi mat ute också..

Och tro på attan att många flugor var borta när vi kom hem för en stund sen...

dock är det kallt.. för... allt är ju öppet.. så medan vi vädrar lite till är det morgonrock utanpå kläderna som gäller.. :

Jag fungerar som automatisk dörröppnare när Kasper ska in i garaget... Jag är multifunktionell. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback