Beslutsångest...

Hmms... jag måste verkligen läsa... men... det är väldigt stökigt, jag skulle vilja byta gardiner i alla rum, men det skulle betyda att jag måste ut med symaskinen (vilken jag förövrigt inte använt sen mamma och jag sydde barbiekläder hos mormor när jag gick på lågstadiet)... dock är det en mkt söt symaskin...

Dessutom skulle det betyda att fröken Lindgren måste ut med strykjärnet... och... låt oss bara säga att strykning inte är min bästa sida...

Disken hopar sig också... och som om det inte vore nog står det en stor låda till en skrivare mitt i vardagsrummet...

jag skulle vilja få upp lite fler tavlor också... det vore roligt...

Fotograferingen gick på 2 röda... men sen har jag stått och pratat med Emmai ca en timme också... :)

Det är en ofantligt vacker dag... egentligen en perfekt dag för att tvätta en maskin...

Det är ett bevis på att boken jag försöker mig på är tråkig när jag hellre tvättar och städar...

Fast det får vänta tills Kasper kommer hem...

Vi skulle behöva åka och titta på var skolan som vi ska vara på ligger.. för... ja... på måndag ska vi vara där klockan 8.00... och det känns som om det vore trevligt att veta vart vi ska innan..:P

Nä... Bok var det.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback