Fy attan för en sån här dag...

Idag hade vi första nollningsdagen.. en grillning med lite gruppindelning och sådär... Sen ikväll var det tänkt att min grupp skulle ut.. Kaspers grupp också... Men iaf så mår jag pyton, och har mått pyton precis hela dagen, och flera dagar innan... Så jag stannade hemma ikväll och knaprar ipren och snacksen som Kasper tyckte att jag fick ha.. :P Och han gick till sin grupp och dom skulle till nån nation.. :P

Så jag fick mig en helmysig självkväll istället.. :P

På tisdag ska jag på nationen och till spexnissarna.. :D Och jag vill jag vill jag vill.. :D Sen på nästa lördag.. Hade jag planerat att jag skulle gå på en audition.. om jag inte ändrar mig innan.. ;P Men vi får väl se.. men tisdag it is... Om jag hittar så. ;P

Och på måndag var det "fyllebränboll" som dom sa.. :P en timme efter att kursstarten slutar.. .;P men det blir säkert bra det....

Näää. nu blir det lite mums.. :D

Kommentarer
Postat av: Marie

va då för audition?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback