:P

Fick en liten undrande kommentar om vad det var för audition jag funderar på att gå på..

Jo.. det är en audition för en teatergrupp som ska sätta upp 2 föreställningar i Uppsala i november.. :) Mkt mer kan jag inte säga om det.. :P men det är iaf teater... spex.. med musik, sång, dans och improvisation... det är improviseringen som kommer att bli lite krånglig känner jag.. :P Men vi får väl se om jag går, och hur det i sånna fall går...

Nu har jag svullat lite.. :P Och så har jag tittat på Eurovision Dance Contest.. Fattade inte mkt... och så tyckte jag att Sverige var bättre än många andra.. till exempel Danmark.. :P

Jaja... Nu tror jag att det är dags att sova.. Imorrn ska vi försöka oss på att städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback