Professionell vägledning..

Det låter väl spännande va? Jo, den boken ska jag ha läst till nästa vecka... och den är inte spännande...

Sen ska jag helst ha läst lite i Berätta! tills imorrn... så jag kan berätta min saga bra...

Nästa vecka... VFU - i en 9a... men det valde jag själv.. lite mer skillnad i ålder från mig iaf.. ;P

ikväll... Spex... igen..;P nu känns det som att det är lite mkt... det känns som om jag bara vill gå och lägga mig också... för jag är riktigt trött och helt slut.. idag med... Usch. :( varför vill det inte bli bra snart?

Idag har jag egentligen ingenting.. inga föreläsningar och inga lektioner.. men vi satte oss på skolan och gjorde lite på presentationstekniken ändå.. :P Var lite duktiga..

Nä.. tillbaka till boken kans    ke?

Kommentarer
Postat av: evans

Du får varva ned med lite god läsning mellan alla trista böcker. Jag kan starkt rekommendera (gissa...)
>
>
>
>
>
The Great Gatsby!! Tada!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback