Shoot...

imorse när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i halsen, och så var jag täppt igen... fy attan.. ska jag aldrig få vara frisk?

Idag har vi köpt en present till kasper, från hans föräldrar... åtminstone en del av den... en plattskärm till datorn, så nu
har vi fått upp den andra hyllan till skrivbordet också :P

Pratat med mormor har jag gjort med..

Skulle sy gardiner... men... vi har ingen sladd som funkar... så vi var och köpte delar som kasper ska sätta ihop imorrn istället...

Usch.. min stackars hals...

Tittar på Fear Factor nu... Sen när Kasper åker till sin korridorsfest.. då ska jag läsa bok.. :P

Kommentarer
Postat av: Marie

Det tror jag inte. Har inte pratat med dig på ett tag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback