å fy fan

Åh jösses vilken dålig kondis jag har... Gick 2 minuter och sprang en halv åt gången och ja... en halv minut är många sekunder, många långa sekunder.. det kan jag säga.. Men jag är jättestolt över mig själv för jag trotsade det snöblandade pissvädret och gick ut och inte bara gick, utan joggade också.. Det är lätt veckans achivement. Svettas som en gris gör jag också, för den som undrade. ;)

Inget Grey's idag, bara skithockey...

Förra ggn jag sprang såhär mycket ringde jag hem och halvskrek att jag hade sprungit... Det är väl säkert ett halvår sen.. ;P Den här ggn kanske jag bara nöjer mig med att skicka ett sms till min stolta mamma.. Min mamma blir alltid stolt över mig, och nu när jag försöker gå ner i vikt (och samtidigt "tävlar" med henne i viktminskning och stegande) så blir hon überstolt.. Jag sa nästan till henne före jag talade om för Kasper att jag gått ner 2 kilo förra veckan.. nu är det ju faktiskt 3.. ;) Hur som helst så är jag tyngst av oss 4 i familjen, 5 om man räknar med Kasper.. Great.. Dessutom är jag kortast också. Lovely.. Men vikten ska det ändras på. ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: lyllos dig säger jag bara!!

Postat av: marie

Jag har också börjat träna! Det svåra är bara att börja, man är rätt lat ;) Men när man väl kommit igång, har motivation och mål så går det rätt bra! Tror man och vill, kan man! :)

2008-04-09 @ 22:07:03
URL: http://www.marie.tjejsajten.se
Postat av: Carolina

Jag försöker med ändra på vikten. Har inte käkat godis på snart tre veckor. Dessvärre stukade jag foten under en löparrunda i skogen förra veckan, så jag har suttit still sedan dess (och bakat kakor) HAHA :D

2008-04-09 @ 22:24:58
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback