Älskling.

Min älskling bakar scones, och jag blir så glad.. för jag har varit sugen på scones ett par dagar nu.. Att det sen var jag som bad honom att baka behöver ju inte komma fram. ;) Varför bakar jag inte själv, kanske ni undrar.. jo först och främst för att han är bättre på bakning än mig, och sen för att det är jag som sköter disken idag. :) Så nu medan tallrikarna ligger i blöt så skriver jag lite.. men jag ska gå och hjälpa Kasper, bara för att jag ska kunna säga att jag också har bakat scones idag. :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nämen vad snällt gjort av honom! Måste ge liten vink till sambon..jag tycker också om Scones:)

Hur har veckan annars gått? Själv har jag jobbat och haft fullt upp, så det känns riktigt ovanligt till det slappa studieliv jag haft de senaste månaderna:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback