Borde jag inte göra nått?

Sen i fredags har jag kommit på mig själv med att helt plötsligt bli jättearg för att jag inte pluggar.. och efter ca 5 sekunder går det över och jag kommer på att nästa tenta (om inte omtenta måste göras) är i början på juni.. och att jag inte tänker öppna en sån bok förrän jag har flyttat... vilket det faktiskt bara är 5 dagar till. :D så egentligen borde jag göra nått som har med packning att göra.. men det fick vänta ett litet tag till iaf... Jag får pckningspanik enbart för att jag (inte vi, för det är jag som har typ allt) har så mycket porslinssaker och ljuslyktor och det ena och det andra.. så jag får rena rama tokpaniken.. men ändå... :P

Nu ska jag hoppa in i duschen. :) Lovely..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback