Duktig.. eller nått.. :P

Eftersom jag tyckte att jag skule vara duktig och börja på kompletteringsuppgiften kände jag att jag hade förtjänat att ringa mamsen och prata lite innan hon skulle på jobbet.. 2 timmar senare lade vi på, och jag har fortfarande inte börjat på nån kompletteringsuppgift. :S Men jag ska skriva lite på den nu...

I solen är det varmt som satan, sitter med öppen balkongdörr nu och det blev inte ens svalt. :P Men det är väl bara ca 12 grader i luften.. Jag ska gå och stoppa in lins i ögat (behöver ju bara ha det i det ena) och kolla om huvudet mår nå bättre.. Sen ska jag fortsätta skriva lite.. Har ju börjat och skrivit sidhuvud iaf.. duktig jag. ;)

Kasper lär väl komma hem snart också.. :) Då kan jag få en kram .:D

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du e nog duktig som orkar prata me mamma 2h, själv har jag inte tålamod:) ja tänk nu, jag som trodde jag varit duktig och fått bloggen att fungera som normalt, o så hade de inte ändrat på något..blä

Postat av: Josephine

Är jag så? Oj det hade jag missat:) Tack för informationen, bra att man har så observanta läsare, heh

2008-04-01 @ 14:47:45
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback