En påstandag?

Nu måste jag ju tala om att jag har fått tips på ett annat kaninnamn. :)
Freja, Isis eller Stella? Nu kan ju ni säga nått om ni vill. ;)
MiMariaTherese var det som tipsade om Stella. ;)

Idag tror jag att jag behöver en motivationsdags faktiskt.. Ni vet, en sån där dag där man får reda på varför i helvete man håller på med det man gör.. :P Så idag tänkte jag åka ner på stan och titta på fina kläder som absolut inte sitter bra på mig än.. det låter väl spännande? jag vill se hur fruktansvärt löjlig jag ser ut i vissa kläder, och självklart skulle jag gärna hitta kläder som jag kanske inte har så långt kvar tills jag passar i.. det vore roligt. :) Dessutom samlar jag ju på mig steg ifall jag går mycket och länge på stan. ;)

Annars ska jag plugga denna solskensdag... jag har ju bara 5 böcker (+ över 100 sidor i den jag läser nu) kvar.. tur att det är ett par veckor till tentan med... Dessutom ska jag fortsätta att skriva på min komplettering, jag tycker att jag borde kunna skicka in den snart faktiskt, och för att skicka in den, krävs att den är skriven. ;P

Där har ni nog min dag i små ord.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag :) go morgon maria =)

Postat av: Tobias

svar: nice :) jag ska träffa ngra kompisar senare!

2008-04-05 @ 12:41:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback