Fler kaninnamnsförslag. ;)

Min vän Sara, som tyvärr tagit bort sin blogg (pik, pik, pik) har lämnat jättefina kaninnamnsförslag till mig.;P

*Eivy
*Hjördis
*Gunvor
* Astrid
* Klara
* Sylvester (ja, jag vet att det är ett killnamn... men "think out-side the box" <- sara skrev så ;) )
* Annika
* Superwoman
* Ninjawoman
* Sara
*Tasso

Och så är då Freja, Stella och Isis också kvar.. :P Men jag måste medge att jag gillade idéen om att döpa henne till Sylvester, fast jag ogillar Sylvester Stalone, så jag kanske får hitta nått ballare killnamn som jag inte förknippar med en mossig gammal gubbe.. ;)

Inte hittade jag nått på stan heller.. Jo, en tröja. :) Men duktig som jag är lät jag bli att köpa den, för den satt lite väl tajt på mig, och eftersom jag har "gubbmage/ölmage (fast, utan öldrickningen)" så ser det inte så snyggt ut då ;P Får väl se om den är kvar när den är lagomt stor. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback