Ge mig en spark

Men ge mig en spark i arslet så jag kommer igång och skriva nångång.. för jag blir less på mig själv, men jag orkar banne mig inte plugga.. :P och då blir jag ju ännu mner irriterad, och får ännu mindre lust.. ja, det säger ju sig självt hur det här slutar...

Vi har iaf spelat lite spel nu, ganska länge faktiskt (fyy) så nu ska jag väl försöka hitta nått att äta och sen är det väl bara att sparka på mig själv då.. kan ju be kasper, men då måste jag ju sparka tillbaka också, för han är nog snäppet latare än vad jag är, och det är inte att säga lite det heller..

Kaninen har börjat att skutta runt som attan nu när hon är utanför buren. :) Det är en glad liten kanin, men som fortfarande är skitskraj ibland och som fortfarande är namnlös. ;P Till mamma sa jag att det nog inte spelar så stor roll vad hon heter egentligen, eftersom jag säkert enbart kommer att referera till henne med namnen skrutt eller kaninsatan..:P Men.. vem döper en kanin till kaninsatan? Det går ju inte. :P Så det kan ju vara trevligt med ett riktigt namn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback