Hur kommer det sig?

Hur kan det komma sig att jag inte verkar vara omtyckt på systembolaget? Så fort jag går in där är det nån som blänger på mig och varenda gång ser dom apsura ut när jag går till kassan, och alltid ska dom ha legitimation.. Iofs gör inte det så himla mycket, eftersom jag då känner mig mycket ung. ;) Fast, att dom blänger på mig kanske beror på att jag ser så nervös ut, för.. jag tycker inte att jag är över 20.. :P

Idag har jag iaf inhandlat lite vin, jag ska ju vara själv här en hel natt, och då kan ju vin vara bra. ;) Dessutom hittade jag mig en öl som var gjort på bryggeriet vi var på rundtur i när vi var i Amerika 2003, och det smakade faktiskt helt okej.. och ni behöver inte bli helchockade över att jag dricker på en torsdag(!!) Jag har ingenting alls imorrn. ;)

Kasper exprimenterar med pizzadeg nu i köket, så jag ska väl gå och hjälpa min mästerkock. ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

åh vad gott det lät med hemmagjortpizza, det skall jag nog äta i helgen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback