Indien

Dagens föreläsning handlade om Indien.. kampen om dess resurser för att vara mer exakt.. och jag måste nog erkänna att jag aldrig nånsin har antecknat så lite på en föreläsning, men den var spännande ändå. :)

Nu väntar lunch.. och sen ska vi åka och titta på kaniner, se efter prisklasser och sådär, kolla vad hela kalaset kan komma att gå på.. så sen kommer jag att komma hem heldeprmierad eftersom det inte finns några planer på kaninköp än på en månad.. inte om vi inte hittar den perfekta kaninen :) Jag kommer säkert att hitta hur många perfekta kaniner som helst, och då är det bara surpuppan till sambo som också ska bevekas..

Hoppas bara att jag tål den nu då.. för då blir jag ledsen.. men jag tålde ju den förra kaninen jag hade, så det ska väl inte vara nått problem väl?

Lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback