Om det fanns en Gud.

Då skulle jag tacka honom just nu.. för det är soligt idag igen, och jag kan kanske få något läst också. :) Mysigt. :)
Har beställt hem en ny mp3spelare, för min Ipod har börjat att ge upp om man inte laddar den konstant, och det är lite svårt på tåg och andra sånna ställen, så jag har den som bilipod, eller om jag bara vill sprätta omring hemma, då kan jag också använda den..

Nä, nu ska jag ta med min bok och gå ut till solen, ska bara byta från mjukisbyxorna till nått annat bättre först. :)

Och ja just det: Ner till 79 kg den här måndagen. :) Och midjemåttet har minskat med 2 centimeter denna månaden :D

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nämen grattis för lyckad nedgång!! Måste själv ta mig i kragen snart.

Kul ni har sol, vi har molnigt och risk för regnskurar, inte alls kul. Men jag hörde rykte om att det kan bli upp till 15 grader om några dagar, jag håller tummarna att det stämmer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback