Sovmorgon

Efter gårdagen kände jag mig som en kratta när klockan ringde halv 10.. så jag sket i den och somnade tydligen om för kasper kom och studsade på mig 11 när han tyckte att han var klar med att vara ensam.. men man måste få sova ibland. ;P

Idag ska jag skriva på min kompletteringsuppgift, så stegen idag kommer kanske inte att bli så himla många, men det var ju inte så himla noga heller, med tanke på att alla andra i den där tävlingen verkar ligga ca 30 000 steg före mig.. Haha.. Nån måste ju komma sist också. ;)

Frukost nu.. Ägg. :)

Kaninnamn någon?

Kommentarer
Postat av: Josephine

Kaninnamn..lille skutt är väl det första jag kommer på, så otroligt originellt:)

Hurudant väder har ni? Vi har det mulet så man vill inte ens gå ut idag..urk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback