Sugarrush

Wey vad yr i huvudet jag blev.. Kladdkaka och vaniljkrans, + cola.. tjosan vad det small till i skallen..:P Det var ett nytt fenomen, jag har alltid varit så van vid socker så jag har aldrig blivit såhär förut, utan har alltid kunnat trycka i mig hur mycket som helst..

Har pratat med momma, och med mammas bästa kompis. :) Och så har Kaspers mamma ringt och hans mormor och morfar, så jag har lyssnat på danska också..:) Dom är himla trevliga, men det är lite svårt att förstå allt och jag får alltid panik i telefon för där kan jag inte ha nån tolk. ;)

Nä, nu är det dags att göra sig iordning för att gå på middag med Fredrik. :) och Kasper förstås, eftersom det är han som ska bjuda mig på middag. ;) Åh vad jag ska äta.. för på sin födelsedag behöver man inte tänka på vad man äter väl? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback