Talang (?) 2008

Nu missade jag förra veckans talang, men nu är dom i Falun, och jag måste erkänna att hittills tycker jag väl inte att det är så strålande. .det var han med pålen och han clownen, men annars har det "dåliga" uppvägt och gått om, så man tänker inte så mycket på det..

Timmen som är mellan talang och numbers ska vi gå ut och springa, och nu ska jag verkligen utmana mig själv och springa tills jag är helt slut.. och eftersom jag känner mig själv kommer det att ta 5 minuter, men då har jag iaf sprungit i 5 minuter längre än vad jag skulle ha gjort om jag bara suttit på den här stolen, eller hur. :P

Hahaha.. nu har jag skrattat åt en tant med dragspel.. och alldeles nyss har jag skrattat åt tre gubbar i smoking som sjöng Elvis.. Jösses så sorgligt..:P och nu kommer sumosar in på scen.. Lovely.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback