Till och med jag..

Till och med jag som inte blir brun alls, utan mest ser ut som en blekfis bland alla andra under vår och sommar har fått lite färg på mig de senaste dagarna.. Det är nog dags för en ny utlandsresa snart.. senast jag var utomlands var till Danmark ifjol, och det vet jag inte om det räknas.:P Annars var det Irland året innan, där jag inte fick nån färg.. Annars är det väl USA 2003, eller Turkiet 1997.. 11 år sen, jösses... :P

Fast, just nu är det alldeles för skönt för att längta bort till värmen, för den har jag.. kan hellre ta det sen mot kvällen när det börjar bli kallare.. ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Låter perfekt:) Jag blir alltid bara brun på magen, men i ansiktet vill det inte alls ta sig färg, och på andra ställen bränner jag mig. Vad gör man med en brun mage om man inte ens ids visa den? iaf inte i det skick den är nu:D

Postat av: evans

Här är det också varmt idag :))

Nu ligger mina vårbilder för vecka 17 ute!

2008-04-21 @ 14:02:26
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Carolina

Åh ja, älska utlandsresor. Innan åkte jag utomlands varje år, men nu var det Kalifornien senast för 3 år sedan. Eller Tyskland och Danmark för ett halvår sen haha, fast det är ju typ 8 mil dit bara :)Nu blir det i alla fall Italien om 50 dagar.

2008-04-21 @ 15:57:35
URL: http://melikey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback