Uppe med bloggtuppen

Det är ett rent helvete att vakna på mornarna.. Speciellt klockan 6... det var inte upplyftande.. Dock var det 7 grader ute, vilket innebär att jag inte kommer frysa ihjäl i kläderna jag valt att ha idag.. Tog mina kortare jeans, för jag vill inte dirkekt kuta runt och svettas som jag gjorde igår. :P (<- så, eller hur Marie? ;).. )

Nu väntar jag på att mitt ägg ska koka så jag får äta frukost, konstigt nog är jag faktiskt hungrig.. Sen har jag turen att världens bästa sambo skjutsar mig till tåget, så jag slipper iaf den biljettkostnaden... Sen slipper jag bry mig om biljetter fram tills att jag ska hem igen.:P Undrar om jag har varit själv i Sthlm nån gång förut, det tror jag banne mig inte.. Jag har åkt dit och därifrån själv, men aldrig åkt inne där själv.. Om man inte räknar till Angelique i Haninge.. Men det är så länge sen som jag var där nu, så jag vet inte om jag känner igen mig alls.. Men jag har en halvtimme på mig att hitta bussen, så det borde ju inte vara nått större problem.. Dessutom tror jag att jag vet vart den går ifrån.. Kanske.. ;)

Nä, jag tror att ägget skriker: Färdiiiig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback