Utan sol

Utan sol är det 18 grader varmt idag.. men när vi skulle åka till skolan tänkte jag: Äh, 14 grader, då kan man ha jeans på sig... och det blåser säkert, så jag tar min jacka också... bra idé.. eller så inte.. Jag har svettats mig igen om en halv dag.. fy abban.. dessutom gick vi efter halva föreläsningen för den var inte alls bra.. kändes vettigare att gå hem, packa nån låda, förbereda sig för imorrn och sådär... egentligen har vi ganska mycket packning kvar, och 2 dagar att göra det på, för jag kan gissa att mamsen och lillebror inte vill packa det första dom gör när dom kommer hit.. ;P

Kommentarer
Postat av: Josephine

Packande kan vara både kul och hemskt..:) Finns alltid två sidor på myntet..det är typiskt det där, med att alltid sätta på sig felaktiga kläder:D

Postat av: Therese

Hej Maria:) Självklart ska vi göra det:) Men hur kommer det sig att ni söker till Stockholm??:) LÄser inte ni i Uppsala? Hälsningar Therese

2008-04-28 @ 15:08:59
URL: http://tessano.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback