Abban dabban och satan i gatan

Jag tror jag har en migränattack. Tror beror på att jag egentligen inte har ont i huvudet, men att jag knappt ser något framför mig. Jag som skulle läsa så mycket idag.. Skit också. Dessutom ska vi åka och hälsa på en av mina tremänningar ikväll. Hon har precis flyttat ihop med sin karl här i Uppsala, så det ska bli kul att se hur hon bor. :) Om jag ser nått vill säga. Just nu är jag iaf extremt ljuskänslig och kommer nog att lägga mig och vila ett tag, eftersom det är jag som ska köra sen.. Anfallet började på ICA maxi, så folk trodde säkert att jag hade både ticks och var full. Mamma fick köra därifrån, vilken tur att hon fanns..

Kommentarer
Postat av: Petra

Stackare att ha migrän. Det är det värsta jag vet, ont i skallen. Falukorv å makaroner är ocå gott, hihi!! Förutom grillning har jag solat å bränt mig i fejset, inte skönt alls. Sen har jag vart med barnen å lekt lite å så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback