Absolut inte

Just nu är jag sådär äckligt less. Sådär less där jag vill hitta på nått, men absolut inte vill göra nått. Förstår ni vad jag menar då? I och med att jag har varit vaken sen ca 7 imorse så borde jag väl egentligen gå och sova, men jag vet inte om jag vill. Det är så tråkigt att sova själv. Inte vill jag titta på nån film heller, det är ju så jobbigt.:P Att springa en sisådär 15 000 km vore skönt nu också, men det vill jag inte heller, det är ju becksvart ute. Skulle jag ta ett bad skulle jag somna, och jag orkar inte koncentrera mig på vare sig ett pussel eller ett spel nu. Nä, förlåt. Nu ska jag sluta gnälla. Jag tar nog med mig en bok och kryper upp i sängen iaf.

Jag måste bara dela med mig mitt favoritcitat från filmen Asterix och Britterna (ja jag vet att jag är barnslig, men dom är skitbra att sova till när man är ensam)

Vilka tjockisar? Här finns bara en, och han är inte tjock!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tack för din kommentar hemma hos mig.



Hoppas att du kunde slappna av och somna sedan. Ibland blir jag också så där, man vill men ändå inte....

Håller tummarna att tentan gick vägen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback