Bläckfiskar

Jag har spenderat en del av mnia sista timmars sömn på att drömma konstiga saker. En dröm handlade om att vi gjorde inbrott nånstans, jag, Kasper och nån till. inte minns jag vad vi stal men jag minns att dom fick göra sig av med det fort..
En annan dröm handlade om bläckfiskar, att dom höll i en med tentaklerna och sen försökte äta upp en. :P Tillslut (då jag satte mig käpprätt upp i sängen) hade jag tre fyra stycken på mig som försökte hålla ner mig under vattnet.. Läskigt. :P Jag är nog mästare på knepiga drömmar.

Nä, undrar om jag ska gå och hoppa in i duschen, eller om jag måste vakna lite till först.:P Ska ringa en kompis som fyller år idag också. :)


Kommentarer
Postat av: GM

Tycker inte om bläckfiskar :/ :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback