Blöt dag

Igår var det riktigt mycket regn i Sthlm. När vi kom dit spöregnade det (i Uppsala var det bara lite mulet när vi åkte) men det blev bättre så vi kikade lite på prideparaden. :) Uppehållet höll sig fram till grönan, då det började skvittra igen.. men även det blev bättre efter ett tag, så med ponchosar så åkte vi karuseller i omgångar. :) Vi kikade lite på genrepet till sommarkrysset och sen åt vi nått också (i regn).. Fick bra ståplatser för att kika på sommarkrysset (bilder kommer sen) bara för att vi ställde oss där 45 minuter innan allt skulle börja... Men i mitten av programmet började det att spöregna, man blev verkligen genomblöt. Tack gode gud för ponchosarna säger jag.:P Dock gick vi lite innan eftersom vi ville hinna med tåget som gick 22.11 hem, men vi hade sett Brolle sjunga Ta mig till Havet på genrepet, så det gjorde inte hur mycket som helst ändå.. Såg förresten Junior(?) från So you think you can dance scandinavia också. Han dansade till It's raining men. :P  Vi hade riktigt trevligt, även om jag rådde Bergman att inte komma pga att det såg ut att bli mer regn. Max en halvtimme senare började det regna som satan, så det var nog ett bra råd, eller vad tror du Bergman? :P

Idag har vi planerat att åka till Gamla Uppsala och titta på gravhögarna som finns. Kan ju vara bra för en historiestuderande att ha sett dem, och nu passar det ju bra. Speciellt eftersom jag slipper köra nu när Kasper är här. Det gäller att passa på medan man kan. ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var nog ett klokt beslut ja :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback