Dags att ta tag?

Kanske är det dags att ta tag i döfläsket.:P Jag satt och tittade runt nyss för Kasper och jag pratade om att köpa simkort på Fyrishov här nu till hösten, men jag insåg att det var bättre att köpa träningskort på studenthälsan där det finns bassänger också + att man kan göra en massa annat. Dessutom är det typ samma pris om man struntar i klättringen, vilket jag hade planerat att göra.:P Jag vill ju vara smal och fin när vi åker till Kina nästa sommar. Det vore så mycket roligare att köpa en massa nya kläder billigt om man vet att man kommer att se bra ut i dem, eller hur?

Nu får vi väl se hur det blir med den idén.. :P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men gu vad kul, ska ni åka till Kina? Jag har en dröm om att få åka till Kina, det vore så spännande att få se det landet. Har ni redan bokat? Vad kostar det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback