Dåligt

Det gick förjäkla dåligt att logga in här igår kväll, så jag sket i det efter ett par försök och satte mig och läste istället. 70 sidor läste jag ändå igår, trots att jag började vid 20.00. 70 sidor kvar i den boken nu, och det måste jag ju klara idag tycker jag;) Sen är det bara en bok kvar innan jag har läst allt, men då måste jag ju undersöka om jag minns nått och om jag kan argumentera nog för att klara omtentan.. Tjoho..

Men först är det lite frukost och OS som gäller. Fast, jag kan nog läsa en del under tiden också, för det lär väl blir fotboll snart.. Nått jag aldrig har fattat: 20 stollar som springer efter samma boll, och 2 stollar som inte vill ha den hos sig alls... Nä.. knepigt.. Hockey är ju samma sak, fast på skridskor, och man kanske inte är lika många, vad vet jag? :P

Ha en superhärlig dag. :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ohja nu hade du allt tur ;D

Postat av: Tobias

svar: yes finns nog i garderoben ;)

2008-08-12 @ 15:00:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

haha "20 stollar som springer efter samma boll, och 2 stollar som inte vill ha den hos sig alls... " hahah

2008-08-12 @ 15:42:08
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback