Duktig dag

Även fast jag sov längre än vad jag skulle, och även fast jag har kikat en massa på OS, så har jag snart hunnit lyssna på ett kapitel i ljudboken och skrivit ner det viktiga. Det var 25 minuter att lyssna på, och hittills har det tagit bra många timmat pga att jag måste pausa och skriva. :P Jag har ett kapitel kvar efter också, så det ska jag fixa efter Bones. fast, jag måste nog prata med mamma först tror jag. Har hunnit laga mat och ätit också, så jag är faktiskt helt nöjd med min dag idag. :) Jag är duktig. Har läst igenom 2 av kapitlen i "lexikonet" också som jag ska skriva av vissa saker i sen. Fast, jag vet inte hur mycket skriva av det blir ur det, eftersom jag inte behöver vara med på inskrivningen på tisdag. Det är nog ganska tur egentligen. All tid som jag har på mig är välkommen. Ojoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback