En glad liten maskjävel

Idag har det varit en dålig dag. Vissa vet mer än andra vilken fruktansvärt dålig dag det har varit. Som exempel kan tas att jag har varit dötrött hela dagen (fram till nu ska sägas när jag faktiskt ska gå och lägga mig) och därför knappt har kunnat läst nått (Att jag har läst 70-80 sidor har inget med det att göra). jag har iaf inte läst så mycket som jag borde. Jag har gråtit, av trötthet, av ledsamhet och av ensamhet.:P  Hade det varit i högstadiet nu hade jag satt på mig min glada mask och gått till skolan, och bara varit. Inte idag. Idag fick jag gråta bäst jag ville. Fantastiskt.

Hade tänkt lägga på lite tid så jag fick sova imorrn, eftersom jag knappt sovit på 2 dygn. Ja.. Men så blev det inte. Istället ska jag in till nationen imorrn bitti och hjälpa nya studenter som vill skriva in sig på Norrlands nation. Så alla som ska börja i Uppsala och vill vara med i Norrlands nation, kom imorrn mellan 10-12 för då sitter jag där. ;) Alla säger Tjoho: Tjoho!

Undrar om jag ska se på CSI ändå, och läsa ett par sidor till. Det betyde mindre läsning imorrn och jag kan sova när jag kommer hem då också.. sådetså. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback