Första dagen avklarad

En rivstart blev det på min tredje universitetstermin.. Helskotta vad saker det blev att göra helt plötsligt. Gruppindelningar hit och papper dit och dessutom under andra lektionen, som hade med planering att göra bidde det också ett grupparbete. Jag är lite misstänksamt inställd till min arbetspartner Kasper, han verkar mysko. :P Nä, men lättsamt ska det bli att arbeta tillsammans med nån jag verkligen känner och dessutom så bor vi ju ändå tillsammans, så av lättsamhetssynpunkt är det skitbra. ;) Sen blir det väl viljornas kamp eftersom vi båda två nästan hade det vi ville göra klart i huvudet, men alla vet väl att jag är mest envis? ;) Nä, det kommer nog att bli bra det här.

Två kursplaner ska jag ha analyserat tills imorrn, och på fredag har vi som sagt lektionsplaneringsredovisning, och nästa vecka börjar praktiken, och där ska vi också ha gjort nått.. ojoj.. jag tror jag har en diskussion på torsdag också.. Mycket blev det som sagt. ;)

Dessutom ska jag hinna städa, diska, laga mat, måla taket på kaninburen för andra gången och bara vara också.. Ojoj.. ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, roligt skrivet.. Tack för berömmet för min bloggdesign :P

Postat av: Cecilia

Ok. Vi är säkert många om tycker det är klurigt, så man är ju glad att det finns sidor som just "designa din blogg", där man kan titta.

Ha det så bra!



2008-08-26 @ 14:48:33
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback