Halstablettsknarkare

Kasper har smittat mig! Den jäveln! Min näsa har börjat att rinna och vi sitter här och hostar, nyser och snorar om vartannat och varandra. Jättejobbigt. Skönt ändå med att vi var lediga idag, även om vi åkte på stan för att köpa busskort och gå på banken och lite sådär. Sen har vi pluggat, men också hunnit spela lite spel medan. Ett sånt där bra spel som man kan spela och plugga samtidigt, då det inte händer så himla mycket.:P Men nu har jag läst alla sidor som ska läsas, men jag ska skumma igenom dem en gång till iaf medan vi ser på CSI sen. :) Bra med pauser, eller hur? Sen är det bara hopp i säng innan det blir en ny skoldag imorron, efter den ska vi gå på stan. Jag måste ha nya inneskor tills vi ska börja träna och ska se om jag hittar några nya träningskläder också tror jag. Dessutom hittade jag 2 tröjor jag vill ha när vi sprang in en sväng på NewYorker idag, så om dom finns kvar i min storlek ska jag ha dom! Jag är en sån människa som inte gillar att gå i affärer i vanliga fall, men NewYorker gillar jag verkligen, min favvobutik. Ännu bättre ska det bli när vi kommit igång med träning och sånt så att jag verkligen kan ha allt dom säljer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback