Halvtamt försök

Ibland brukar jag få för mig att försöka sluta bita på naglarna.. det är den ovana jag har som aldrig någonsin har släppt.. Jag kan sluta, det vet jag, för det har jag gjort tusentals gånger, men jag börjar alltid igen.:P Om jag sköter naglarna och alltid har dem målade så går det finfint, men det orkar jag aldrig i längden.. längsta avbrottet jag haft måste ha varit ca 6-8 månader, men det kom tillbaka..

Nu ska jag alltså göra ett nytt halvtamt försök till att sluta, så nu har jag satt på lösnaglar, bara för att jag inte gillar att ha nagellack på mina korta stumpar.. Det har resulterat i att det här inlägget tagit tre gånger så lång tid att skriva än vad det brukar göra.. Men det är väl en vanesak antar jag...

ikväll åt vi alltså middag på Java, hur gott som helst och jag rullade därifrån.. Nu börjar jag känna mig sugen på nått sött, så jag tror jag ska ta en bit banankaka.:P Vi har spelat spel ikväll också. Så ska det låta och Cluedo...

Vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer
Postat av: Maria

vilken fin blogg

Postat av: Maria

sv: ja det verkar tyvärr inte bättre. Men den kanske kommer tillbaka igen. tack tack ;)

2008-08-05 @ 01:29:53
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Fin blogg :)

2008-08-05 @ 01:31:15
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: hehe ojdå vilken osis :P

2008-08-05 @ 06:26:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback