Hoppsan, där vaknade jag visst

Oj.. Inte var det nått drag på nationen direkt, men jag har haft det väldigt trevligt ändå med Sandra där vi satt i två timmar.  Två personer totalt kom, och dem fick vi skicka vidare på en gång för det var nått speciellt. :P Men, som sagt, vi har fikat och haft det trevligt ändå. :)

När jag kom hem pratade jag en sväng med mamsen, men sen skulle jag titta lite på friidrotten som dragit igång.. Men helt plötsligt så vaknade jag nyss och jag har väl sovit i runt en halvtimme. Nu är jag ju trött igen, illa. :P läsa bok ska jag iaf göra nu, det är väl dags att starta med det nu kanske. ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi sådär brukar det bli för mig med. Jag märker inte att jag somnar sen helt plötsligt vaknar jag upp 3 timmar senare och undrar vart jag är någonstans ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback