Imorrn smäller det

Isch. jag är nervös inför omtentan. Just nu sitter jag och lyssnar på andra kapitlet i ljudboken och skriver av. Önskar att det var lätt att hitta studielitteraturen på nätet, alltså som ljudböcker, för även om jag gärna också läser skulle jag inte må ett dugg dåligt att höra allting också faktiskt. Det jag lyssnar på nu är inte ens litteratur som vi har, men jag har så svårt att minnas Sveriges historia, så jag tänkte att det var lika bra att lyssna på den också.:) Och den är helt okej. Fast, det tar lite lång tid att lyssna på den, pausa och skriva.. för även om kapitlet bara är ca 30 minuter får jag spader efter ett tag och gör nått annat. + då att jag måste pausa när jag ska skriva, annars blir jag ju helt snurrig.:P

Sen blir det väl lite seminariefrågor också.. får se om det blir nån gammal tenta.. men.. diskutera ska vi iaf.;)

Kommentarer
Postat av: Cila

Tack :) Bara man får in vanan, så går det av bara farten sen med stavgången. Nu håller jag tummarna för dig imorgon när du har din omtenta..Lycka till!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback