Jag vill också

Jag vill också vara superbra på nått.. men men.. så är det inte, och så lär det väl vara.. för jag kan absolut inte rita, och jag har 15 vänsterfötter, så jag kan inte dansa. När jag gick i högstadiet och var lessen var och varannan dag så kunde jag skriva musik, inte fantastisk musik, men musik ändå. Och jag kan väl sjunga på nått sätt, ibland, kanske..  Just nu vet jag inte ens hur man pluggar.:P 13 år i skola och jag har ingen aning om hur man pluggar... fantastiskt.. Äh.. jag får väl fortsätta läsa som jag gör nu.. prova en gång till iaf. ;)



Jag, Kasper och lillebror på Grönan den 2/8. Vi var faktiskt till och med på TV i 2,5 sekunder.. Det ni. ;)

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha jag kan inte rita, elelr kan kan jag ju men inte bra. men ska försöka lära mig mer nu när jag börjar media. fasst de blir väl "rita" i photoshop då, haha

Postat av: Tobias

svar: riktigt tur för dig ;)

2008-08-12 @ 16:06:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

haha, najjs :)

2008-08-12 @ 20:38:15
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback