Jösses

För ett tag sen kom det världens åskdån.. från att vara jättefint till pissväder till fint igen på max 10 minuter.. fantastiskt.. Tvärregn blev det och jag har tagit flera kort på det, men det får vi ta sen. Pajen är klar, muffinsen står i ugnen, och jag är nöjd med min dag. Trots att jag inte har börjat läsa än. :S Det får jag ta sen till en bit paj. Pajen gick superfort att göra, men det beror nog mest på att jag gjorde en minipaj för att jag inte hade så mycket bär. En hallon/blåbär/björnbärspaj blev det.:P Och muffinsen är chokladmuffins med lite björnbär i, jag slog i det som var kvar i asken. :) Jag är helstolt över mig själv, det är bara det att jag hatar att diska, och det är ju det som är kvar.. attan också.:P Får göra det sen nån gång, kanske imorrn. ;P Nu ska jag bara vänta på muffinsarna, sen måste jag nog göra mig nån mat. Det kommer också att gå jättefort eftersom jag har rester som jag hittade i frysen. Fantastiskt. ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag vill också ha åskväder:( Hur är det annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback