Nyvaken

Nu blev det ett sånt där sent uppvaknande igen.. Men jag har sovit en halvtimme längre, låg och läste en massa så jag kom till ett kapitel jag vet är skitviktigt: Imperialismen. Så det blir att ta itu med det idag. :P Det var ett sånt där jobbigt uppvaknande också: Ni vet sånna dagar man vaknar och tror att det är mitt i natten och att man kan sova i flera timmar till.. Inte då.

Kanske man ska försöka tvinga i sig nån frukost, och sen läsa, läsa, läsa... och blogga, blogga, blogga.. för det verkar ju vara det jag gör på dagarna.. Men jag är ganska nöjd ändå. :) Dock har jag inte bestämt mig hur jag ska göra med
distanskursen än. Jag kan ju alltid köpa böckerna, börja kursen och gillar jag den inte, hoppa av och sälja böckerna.. Hmm.. hur göra?

Kommentarer
Postat av: Jenny

jaha haha okej:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback