På nått sätt

På nått sätt har det inte alls gått lika bra att läsa de här senaste dagarna. Det gick till och med bättre då jag hade stenont i huvudet. Men å andra sidan känner jag mig konstant trött nu istället, så jag vet inte vad som är sämre. Jag har väl ca 30 sidor kvar i den här boken, och sen har jag bara 1 bok kvar (ca 300 sidor), men jag hoppas att jag har läst klart allt tors/fre så jag kan gå igenom en massa igen istället. Det vore himla skönt. :) Måste försöka vända tillbaka mitt dygn också, med tanke på att det är 8 dagar till tentan, och den börjar 8.00. Stackars Kasper som måste jobba dagen innan, åka hit med tåg, plugga med mig och sen gå på tenta på en tid där han egentligen ligger och sover eftersom han slutar kl 6 på mornarna i vanliga fall. Så mig är det inte så synd om, för det är ju helt mitt eget fel. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback