Platt kanin

Kaninen och jag åt en nektarin tillsammans nyss. Hon är lite kräsen den dära.:P Vindruvor, nektariner, äpple och morot går bra.. men pellets är tydligen äckligt.. Det tyckte iofs min förra kanin också, så det var väl inget nytt. Och jag skulle också hellre äta allt än pellets så. :P Hon låter skitroligt när hon äter "blöt" frukt, och sen slickar hon sig så tjusigt runt truten. Nu sitter vi och myser här framför datorn. Hon är så mjuk och gosig :) Vi var ute på promenad idag, eller.. jag stod still med kopplet i näven och pratade med mamsen, och kaninen skuttade runt. Tyvärr så kom det en moped/mc (jag tittade inte så noga men jag antar att det var en moped). Tur att vi har ett sånt koppel som är att dra ut till 5 meter säger jag bara.. Annars hade hon nog försvunnit, för jag hade nog tappat kopplet. Jag har aldrig sett den kaninen få så mycket fart och aldrig har jag sett henne bli så platt (inte av påkörning utan av skräck). Sen hoppade hon frivilligt upp på balkongen och såg ut som om hon var redo att gå in och stanna inne för alltid. Ojoj.. Det var nästan såhär fast med ett annat koppel ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback