Sådär

Nu har jag fått en praktikplats och jag har mailat till kontaktpersonen. Job well done. Dessutom har jag handlat halstabletter för flera veckor som det ser ut, men man vet aldrig. Fortsätter min hals att vara såhär så blir det bara åt skogen och jag får knarka halstabletter hela helgen. Förhoppningsvis mår jag bättre på måndag när jag ska vara på skolan då.

Ikväll kommer nog Fredrik hit, ska bli kul. :) Får väl se vad vi hittar på. Om inte annat kan vi ju smitta honom med lite baciller :P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, visst är den fin, jag stormtrivs i den. Grattis till praktikplatsen!! Kul att det ordnade sig till slut. Du får krya på dig under helgen!

Postat av: Cecilia

Tack :) Är det ämneslärare på gymnasium eller vad vill du bli för lärare där?

2008-08-29 @ 22:40:57
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Har du inte fått testa på yrket någon gång, som typ. prao eller nåt liknande?

2008-08-30 @ 11:50:13
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback