Tjoho!

Igår kväll ville inte bloggen leka med mig, men nu går det bra igen. :P Nu är jag vaken och det är väl dags att sätta lite fart. Imorrn har jag redan hunnit gått en lektion på skolan den  här tiden.. Bra Maria, tur att du vaknar i tid jämt. :P Jag ska bara tala om att jag älskar vår tvättstuga. Det är bara att gå dit och stoppa i tvätt ifall det finns en ledig maskin. Igår kväll fanns det 7 lediga (såklart för att det var lördag kväll, annars är fredag kvällar också bra när man har mycket tvätt. ;) ) så det gick i ett jehu att tvätta. Dessutom finns det flera skitstora torktumlare, så handdukar och påslakan blir torra på ett litet kick. :)Fantastiskt eller hur.. Haha, nu låter jag som en riktig hemmafru, och det, mina damer och herrar, är jag inte! ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ok hur gör man detta? var hittar man det på datorn ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback