Varför går ingenting som jag vill?

Ännu sjukare idag.. Jag har ont i halsen så det nästan skriker om det, och det gör till och med ont i öronen för att jag har så ont i halsen. :S Lektionsplaneringsredovisningen gick iaf bra, även om jag skulle ha ändrat ett par saker om jag fick göra om det, men så funkar jag alltid. Iom att jag känner mig ännu sämre idag vill jag inte gå ut på nationen ikväll heller som vi hade planerat, men jag får se hur jag mår ikväll istället, det kanske blir ändring ändå.

Nån praktikplats har jag inte fått än heller, eller har jag? På hemsidan står nämligen: VFU placerad enligt ovan & VFUplacering pågår. Det blir jag inte riktigt klok på. Det står alltså att jag både har och inte har plats, dessutom hittar jag inte skolan jag ska vara på nånstans heller, så antagligen har nått gått åt helvete. Jaja.. Jag har suttit i telefon nu stup i kvarten, men jag får inte tag på nån! Skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback