Att det ska vara så äckligt svårt

Inte tog jag mig upp idag heller. Vi kanske kan skylla på att min telefon dog så alarmet slog aldrig igång. Tur att jag inte ska nånstans. Inatt har min farfar dött, flera gånger om dessutom. Otrevligt när drömmar återkommer flera gånger samma natt, speciellt om dom inte är så roliga.
Nu ska jag sätta mig och plugga. Har wiifitat på morgonen (läs: eftermiddagen) och den jäkeln talade om för mig min idealvikt vilken jag ligger ungefär 25 kilo ifrån. Det känns mindre roligt, men då finns det ju ett mål, eller hur? Problemet är att varje gång jag får reda på sånt vill jag bara äta en massa godis. :P Så jag får väl träna en massa mer helt enkelt så jag kan få fortsätta äta det som är gott. ;) Annars måste jag nog ringa Anna Skipper. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback