Det går bara inte

Jag kan inte ta mig upp på mornarna.. Jag kommer att bli en superlärare känner jag om det fortsätter på det här sättet.:P Hur som helst har jag hunnit diska en del, tittat på när Kasper spelat tv-spel och insett att jag kommit in på kursen jag sökt till våren - Språk och matematik för yngre barn A, Great. :) Hoppas det passar mig bara, det vore skönt. Nu ska jag snart försöka kravla i mig nått frukost/lunchaktigt och sen ska jag sätta mig med den kortaste av alla böckerna jag har :) Jag pluggade faksktiskt igenom minst 50 sidor ändå igår innan jag gick och la mig. :D Den nya boken är iaf bara på ca 200 sidor. Lyx. ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Man kan väl inte säga att en bok är kort?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback