Duktig?

Jag har inte startat min dator, för jag sitter vid Kaspers nu, och jag satte mig precis. Dock beror inte detta på att jag har pluggat duktigt, utan att jag har sovit. Jösses. Inte så bra. Men nu ska jag ta tag i frukost och plugg, men jag måste starta min dator för att kunna flytta saker till min bärbara dator som inte har nått roligt som man kan hålla på med.:P Men jag ska plugga ett tag först ändå. Tur att det är högstadieböcker så det går ganska fort att läsa. Dessutom lär jag mig en hel del på vägen. Det är nog mest för att högstadiets läroböcker är lättare att förstå än universitetsböcker.:P Den här uppsatsen skulle man ju ha fått göra innan alla tentorna som gick åt helvete, eller hur?
Frukost nu, plugg och lite wii fitträning. Den är alldeles lagom att ha här hemma så kan jag träna på lite medan såret under Kaspers arm läker. Det är inte roligt att gymma ensam, så jag står på den och håller på. Det är ju rörelse iaf, och vissa av övningarna är verkligen snorjobbiga. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback