Handikappad

Hela helgen har vi varit utan internet. Handikappade med andra ord. Dessutom försvann vår telefon också så vi har varit avskurna från omvärlden. Förutom igår när vi var i Gävle hos Marie och tittade på bockinvigningen (kort kommer), åt middag på Österns pärla och spelade spel hemma hos henne. :) Jättemysig dag var det iaf, när vi väl kom iväg och jag kan stolt erkänna att jag hittade dit, även fast det mest var av en slump eftersom jag hade tänkt ta en annan avfart in i gävle men den missade jag. Tack och lov, för nu hamnade jag där jag skulle.:P Skitbra. Så, egentligen så missade jag den väl inte, undermedvetet visste jag väl att det var fel då. ;P

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Haha man är verkligen avskuren från världen utan telefon eller internet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback