Huff och puff

Tack vare att det är så skönt att sova på morgonen så missade jag bussen.. Vilket slutade att jag var tvungen att cykla till skolan. Ve och fasa. Till skolan är det mest bara uppförsbacke, ett riktigt helvete alltså. Speciellt med min kondis. Iaf var jag, efter det, på stan för att julklappsjaga julklappar åt min sambo som han inte fick se. Där såg jag min gamla tyskalärare hemifrån Ström för första gången sen 9an tror jag.:P Men på långt avstånd och jag trodde inte att hon skulle känna igen mig ändå, och dessutom orkade jag inte förklara vem jag var... Fick också hjälp på banken av en surtant som blev mindre sur mot slutet när hon bestämde sig för att hjälpa till. :P Julklapp till Kasper är fixad, vad vågar jag inte skriva om han mot förmodan skulle läsa här, och köpte även en julklapp till mig själv i form av en bokserie som heter Kejsaren av Conn Iggulden, den har jag velat ha ett tag och nu var 3 av de 4 böckerna på rea. :) Den fjärde fick jag jaga nån annanstans.
Har nu också lyckats köpa julklapp till mormor, vilket var ett himla sjå, och till mammas bästa kompis med som jag växt upp med.. Snorbra. Nu är det nästan bara kaspers sida som är kvar, och min mamma.
Mammor är svåra att handla till, vad ska ni ge er?

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej Maria! :)

jag köpte nyss kedjor till halsband på dollarstore, och det står att dom är nickelfria, så vi får väll lita på dom! :)

Jag har också köpt örhängeshänen på parlan.se och dom är också nickelfria, så det finns :)



jag tar gärna beställningen innan fredag, så jag hinner skicka den... om den nu ska skickas? :)

Postat av: Sofie

Svar: Okej! Jag kan ge dom till mats på skolan :) Det blir nog bäst så! xD Lägger dom isf i ett kuvärt och ger till han :) smyckena kommer ju att ligga i små askar!

Du vet inte nu vad det är du vill ha? :)

2008-12-09 @ 19:08:53
Postat av: Sofie

Svar: Okej! Jag kan ge dom till mats på skolan :) Det blir nog bäst så! xD Lägger dom isf i ett kuvärt och ger till han :) smyckena kommer ju att ligga i små askar!

Du vet inte nu vad det är du vill ha? :)

2008-12-09 @ 19:09:09
URL: http://havsengel.blogg.se/
Postat av: Jim

Jag har inte börjat tänka på julklappar ännu. Min syster ringde och påminde mig igår, det är så svårt att komma på bra grejer. Det är nog dags att få tummen ur snart tror jag, och det här bara för att jag sitter och skriver uppsats hela dagarna...



Må gott!

2008-12-09 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback