Om:

Om det inte vore så kallt skulle jag sätta mig ute i solskenet med böckerna och plugga ute istället för vid datorn.
Om det inte vore så jobbigt så skulle jag diska
Om det ändå vore efter den 7 januari så att uppsatsen var färdigskriven.
Om ändå alla julklappar vore inhandlade. :S

Nä fy så negativt. Plugga måste jag ändå sätta igång med, det går inte alls så bra som jag hade tänkt att det skulle. Kasper är på Carolina Rediviva och sen idag ska vi ut på stan för att handla in de sista julklapparna...

To do:
Handla julklappar
Diska
Skicka julkort
Handla mat
PLUGGA

På torsdag kommer lillebror.. eller, torsdagkväll.. och på fredag ska han och jag på Java och äta middag. :) Kasper åker till Ludvika mitt på fredagen för att åka vidare till Danmark och fira jul där, men sen kommer han upp till Strömsund över nyår, och någon dag efter nyår åker vi ner hit igen. Lillebror kommer mest ner för att jag ska ha sällskap i bilen när jag ska köra de 60 milen hem... Det blir jag, lillebror, kaninen, en massa saker, godis och allsång. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback