25 sidor

jag som egentligen läser så snabbt klarade av typ 25 sidor på ca 2 timmar.. det är ju nästan skrämmande.. :S hur ska jag lyckas ta in allt? Speciellt när det är om kejsare i Kina och Tibet som har de konstigaste namnen som kan tänkas, eller mellan- och sydamerikanska städer/civilisationer under medeltiden.. Bloody brilliant... Men, å andra sidan är det 25 sidor mindre nu.. Jag lovar att det hade gått bättre om det inte hade varit på engelska.. Ibland vill man bara ringa upp författaren och svära på honom för att han inte kan skriva så man begriper.. :P

Duktig har jag varit också, och rörde bara datorn 2ggr under 2 timmar, och det var för att kolla ifall lägenhetsköingen går nå bättre.. vilket det inte gör.. en hade tackat nej.. men det hjälpte inte mig nå mycket, för att istället för att vara 8 av 20 är jag nu 8 av 19.. woho... fast, den stackars människan på 20 plats blev säkert jättelycklig.. :P Dock är det säkert
morfars fel, för han var ganska döv, så han hörde säkert fel, och såg till så att nån efter mig i kön tackade nej. :P

Nä, undrar om jag ska slänga i en tvätt till, bara för att ha varit duktig? men jag känner mig ändå ganska duktig.. för jag har fått mer pluggning gjord än alla andra dagar, så det får väl vara pluspoängen idag...

Ge mig en lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback